رئیس فدراسیون بوکس گفت: امیدوارم در جلسات هیأت دولت مصوب کنند وارد کردن لوازم ورزشی برای فدراسیون‌ها
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
به احترام رئیس کمیته ملی المپیک نرمش به خرج دادیم
ناطق‌نوری: هیات دولت وارد کردن لوازم ورزشی بدون گمرکی را تصویب کند/ قول کسب مدال در اینچئون را ندادم

.

خبرگزاری فارس: ناطق‌نوری: هیات دولت وارد کردن لوازم ورزشی بدون گمرکی را تصویب کند/ قول کسب مدال در اینچئون را ندادم
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست خبری فدراسیون بوکس امروز با حضور احمد ناطق نوری و همایون اردلان رئیس و دبیر فدراسیون، علیرضا استکی و اکبر احدی مربیان تیم‌های ملی در فدراسیون بوکس برگزار شد که ناطق نوری در صحبت‌های خود اظهار داشت: روز گذشته با حضور در وزارت ورزش و جوانان در مورد بودجه سال 92 صحبت‌هایی با مسئولان ورزش داشتیم. متأسفانه نه تنها بودجه امسال ما زیاد نشده بلکه کاهش هم داشته است. سال گذشته 700 میلیون تومان به ما بودجه تعلق گرفت که 200 میلیون تومان آن را به اماکن ورزشی اجاره پرداخت کرده‌ایم، امسال منت گذاشته‌اند و یک میلیارد و 400 میلیون تومان به ما بودجه قرار است بدهند که این مبلغ بودجه 10 سال پیش ما است.

وی در ادامه گفت: ما امسال مسابقات بازی‌های آسیایی اینچئون را پیش رو داریم و به آنها گفتم که فکر نمی‌کنم بتوانیم با این هزینه‌ها کارهایمان را پیش ببریم. شاید از طریق اسپانسر بتوانیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد برنامه‌های پیش روی تیم ملی، گفت: خردادماه قرار است تیم ملی بوکس لیتوانی و داغستان مهمان ما در ایران باشد. تیرماه اردوی مشترک در ترکیه را پیش رو داریم که قرار است یک مسابقه‌ای هم در آنجا برگزار شود. 22 تا 29 تیرماه مسابقات چین را پیش رو داریم که برای تیم ملی ما بسیار مفید است چرا که در آن مسابقات صاحب‌نامان در عرصه بوکس در میادین حضور خواهند داشت.

احمد ناطق‌نوری در مورد کنسل شدن اردوی مشترک با تیم ملی ایتالیا، گفت: بوکسورها قرار بود برای برگزاری اردوی مشترک راهی ایتالیا شوند،‌ اما با توجه به اینکه مسابقات بین‌المللی چین همزمان با برگزاری اردوی مشترک با ایتالیایی‌ها بود اعزام نفرات به اردوی مشترک کنسل شد. البته سرانجام ما باید اواخر مرداد به این اردوی مشترک اعزام شویم و یک تمرین مشترکی با آنها برگزار کنیم.

ناطق‌نوری در مورد اینکه قرار است تیم ملی «ب» نیز تشکیل شود، اظهار،‌ داشت: تمام تلاشمان این است که تیم پشتوانه برای تیم ملی تشکیل دهیم که هدایت آن را علیرضا استکی برعهده خواهد داشت. به هر حال برای پشتوانه از بوکس کشورمان این یک تصمیم عاقلانه‌ای بود که ما گرفته‌ایم و با این روند نفراتی که از تیم اصلی بیرون می‌مانند در تیم «ب» می‌توانند فعالیت کنند.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه قرار است مسابقات استانی برگزار شود، خبر داد و گفت: قرار است مسابقات استانی در شش منطقه برگزار شود البته پس از اینکه شهریورماه مسابقات بازی‌های آسیایی به پایان رسید ما برای آماده کردن زیرساخت بوکس کشورمان باید این رقابت‌ها را برگزار کنیم، تصمیم گرفته‌ام که زمانی که این مسابقات برگزار می‌شود به استان‌ها سرکشی کنم. البته تمام تلاشمان این است که امسال لیگ برتر را راه‌اندازی کنیم و تیم فولاد اصفهان نیز برای حضور در این رقابت‌ها به ما قول مساعد داده است.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه قرار است طی یک ماه اخیر اعضای هیأت‌ رئیسه فدراسیون را معرفی کند، گفت: در تلاش هستیم تا در طول یک ماه اخیر اعضای کادر اجرایی، اداری و هیأت‌ رئیسه را معرفی کنیم. در حال رایزنی با افراد هستیم البته روح‌الله حسینی را به عنوان نایب ‌رئیس انتخاب کرده‌ایم و همه چیز قطعی شده است، او قهرمان آسیا و دکترای تربیت‌ بدنی را دارد که به عنوان نایب ‌رئیس قرار است در کنار ما فعالیت کند. البته در حال رایزنی هستیم تا یک نفر را نیز به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب کنیم، ناگفته نماند قرار نیست از افرادی که در گذشته پست‌های مختلفی در فدراسیون داشته‌اند چشم‌ پوشی کنیم و آنها را دفع کنیم. ما تصمیم داریم از تجربیات آنها در بخش‌های دیگر فدراسیون بهره‌مند شویم. تصمیم داریم جوان‌گرایی کنیم و با شتاب بیشتر و چابک‌تر حرکت کنیم. البته با انتخاب علیرضا استکی و احدی به عنوان مربیان تیم ملی جوان‌گرایی را آغاز کردیم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 13140539
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7